Problem z pracą u podstaw

Długo nie pisałam, gdyż jakoś uszło ze mnie powietrze….
Z natury jestem niecierpliwą osobą, niestety…..
Zawsze i wszędzie oczekuję spektakularnych efektów. Natychmiast.
Tak w życiu jednak nie jest.
Przeczytałam Naukową metodę wzbogacania się Wallace’a D. Wattles’a.
Jednakże prawo przyciągania i naukowa metoda wzbogacania się to jedno,
a żmudne budowanie swojego życia to drugie. I z tym miewam czasem problemy.
Jak również z nieumiejętności cieszenia się rzeczami małymi. A nieraz trzeba zastosować metodę małych kroczków. Podzielić większe zadanie czy plan na kawałki. I cieszyć się z każdego wykonanego etapu.
Mam nadzieję, że radzicie sobie z tym lepiej ode mnie;)

Jedna uwaga do wpisu “Problem z pracą u podstaw

  1. Ostatnio nie radziła sobie już z niczym, ale kiedy widzę, że sama zaczynam powoli to wszystko układać, a przy tym natura nie skromi szans ZACZYNAM WIERZYĆ. Długotrwała depresja zakłóca wizualizacje blokuje życie. Rak duszy rozprzestrzenia się podstępnie, atakując nas coraz silniej. Kiedy już myślę, że dam rady nagle łuuupp! ktoś mnie doszczętnie okrada, giną mi rzeczy, rozstaje się z partnerem, podejmuje błędne decyzje, choć oczywiście zgodne z pragnieniami szczęścia, choć istotne elementy przestrzeni są mi niezbędne do życia, poczucie bliskości, posiadania itp. to pozostawiam te rzeczy, ludzi, bo nie spełniają moich ambicji w pełni. Jesli pełna wizualizacja połączy się z krystalicznym spojrzeniem na rzeczywistość, i tylko białe lub tylko czarne wydaje się niewykonalne zaczyna się trud znoszenia każdego dnia. Jak odnaleźć się w świecie jako przykra dolegliwość depresyjna ze spojrzeniem krystalika?

Skomentuj

