Najpierw trzeba posprzątać…

Rozpoczynając cokolwiek nowego, lepszego, trzeba najpierw w swoim dotychczasowym życiu posprzątać.
Po pierwsze dlatego, że w poukładanym otoczeniu żyje się lepiej, a po drugie, żeby pozbyć się wszystkich starych niepotrzebnych śmieci, które mogłyby nas rozpraszać.
Tak więc ja wzięłam się dzisiaj od samego rana za porządki.
Najpierw umyłam podłogę, nie zajęło mi to zbyt wiele czasu.
A potem wzięłam się za coś, czego najbardziej nie znoszę i bardzo rzadko to niestety robię. A mianowicie za porządkowanie komputera.
Przetrzebiłam pocztę. Ileż tam było starych niepotrzebnych maili z załącznikami. Ileż tam było zdjęć, o których już dawno zapomniałam.
Potem wzięłam się za „Moje dokumenty”. Tam to było pobojowisko;)
A ja się zastanawiałam, dlaczego komp mi ostatnio tak mułowato chodzi;)
Na dysku C nie było już prawie w ogóle miejsca:(
Poprzenosiłam wszystkie zdjęcia i rzadziej używane dokumenty na D. Porobiłam folderki i wszystko pięknie skatalogowałam.
Jestem z siebie dumna:)
A ile się znalazło przy okazji różnych ciekawostek;)
Np fantastyczne zdjęcie tęczy, które zrobiłam w górach.
I jeszcze kilka innych, których tutaj pokazać nie mogę;)
A mój kompuś chodzi teraz jak burza;)
Dlatego gorąco namawiam – posprzątajcie wokoło siebie;)

Skomentuj

