Jak zacząć?

Mam na imię Kasia, lat trzydzieści kilka i zamierzam rozpocząć nowe życie. Bogatsze, pełniejsze i bardziej świadome.
Od jakiegoś czasu jestem non stop kopana, głównie po kieszeni;) Chcę to zmienić. Dość już zapłaciłam frycowego, teraz czas aby ten strumień pieniędzy, który wylałam i z którego ktoś niewątpliwie zaczerpnął, zaczął płynąc w moją stronę. Czas najwyższy;)
Wydaje mi się, że dostawałam już od życia kilka szans, ale niestety zaprzepaściłam je:( W jaki sposób, dlaczego? Dużo by mówić.
Postanowiłam pisać tego bloga, aby na bieżąco śledzić swoje postępy, a także mając nadzieję, że może ktoś przeczyta i doda mi sił. Może dostrzeże na czas błąd, może cos podpowie, a może po prostu utwierdzi w przekonaniu dobrze wybranej drogi;)
Życzcie mi powodzenia;)

Dodaj komentarz

