Jestem szczęśliwa

Jak dobrze wstać, skoro świt;)
Ostatnio mało sypiam, ale jestem wypoczęta. Ciekawostka;) Zawsze tak mam, kiedy coś mnie wciąga i pasjonuje. Pasja dodaje mi sił, zapału, sprawia, że chce się żyć:)
O godzinie 6.30 obudziła mnie
śmieciarka;)
Mimo wszystko jakoś mnie to nie zezłościło.
🙂 Heh.
Poleżałam sobie chwilę, poprzeciągałam się a potem wyskoczyłam z łóżka jak sprężynka z głową pełną pomysłów i zapału, gotowa do powitania nowego pięknego dnia;)
I to już grudniowego, wow!
Otworzyłam okno, wzięłam haust ożywczego powietrza i pobiegłam po aparat. Musiałam, po prostu musiałam uwiecznić świt wstający nad moim osiedlem;)
Dobra wiadomość dla śpiochów: zimą świt wstaje później;-)
Najpóźniej od 29.12.2008 do 02.01.2009 – o 7.45. Mam nadzieję, że te informacje są prawdziwe, znalazłam je tutaj. Od dnia 03.01.2009 dzień będzie już coraz dłuższy. I ani się obejrzymy jak nadejdzie wiosna;) Czego sobie i wszystkim życzę, bo lubię;)

2 uwagi do wpisu “Jestem szczęśliwa

Skomentuj

