Jak zarabiać online?

Przeczytałam wspaniałego e-booka autorstwa Kasi Turajczyk i Jima Hunta pod tytułem „Zarabiaj online”. Traktuje on o sprzedaży e-booków. Własnego autorstwa! Rewelacja, gorąco polecam. Cały czas szukam dla siebie jakiegoś rewelacyjnego pomysłu na biznes i nic nie przychodziło mi do głowy. Pętały się tylko myśli w stylu: „rób to, na czym się znasz i co lubisz”, „sprzedawaj to, co masz, a czego nie mają inni”. Ba, ale co? Autorzy książki wyjaśniają, że każdy z nas na pewno posiada jakiś ciekawy wycinek wiedzy, którym może się podzielić z innymi. Każdy może stworzyć własnego e-booka! Może nie jest to do końca całkowicie proste, ale przecież nic nie kosztuje. Jedynie czas i zaangażowanie. Cóż, mnie ujęło. Zamierzam spróbować. Link do książki znajdziecie tutaj:
E-book Marketing internetowy

2 uwagi do wpisu “Jak zarabiać online?

  1. Kasiu, gratuluję i jestem oczarowana. Ja też jestem na początku drogi ale kilka kroków za Tobą. Podziwiam grafikę, profesjonalizm, gamę propozycji, staranność i… delikatność. Zrobiłaś wszystko wg.zaleceń Naukowej metody, to widać i czuć. Z pewnością osiągniesz swój cel i dołączysz do milionerów. Załączam najlepsze życzenia Świąteczne, ciepłe,miłe i serdeczne
    Maja

  2. Bardzo serdecznie Ci Maju dziękuję, nie masz pojęcia jak bardzo jest mi miło:)
    Tobie również życzę wszystkiego dobrego, wspaniałych prezentów, dużo miłości i spełnienia najskrytszych marzeń w ten piękny świąteczny czas:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Kasia

Skomentuj

