100 000 zł

W piątek 28 listopada jechałam samochodem i słuchałam Radia Zet.
W konkursie smsowym pewna Pani wygrała 100 tys zł. Ależ się ucieszyła! Piszczała z radości.
A ja…Ja się popłakałam. Normalnie się popłakałam ze wzruszenia słuchając jak ta kobieta się cieszy.
To niesamowite, niemożliwe powtarzała co chwilę.
A ja jadąc samochodem ledwo widziałam drogę przez łzy…

I najlepsze było to, że ani przez chwilę jej nie zazdrościłam. Nawet mi taka myśl nie zakiełkowała. Po prostu wzruszyłam się jak na jakimś łzawym filmie;)
Taka wrażliwa się na stare lata zrobiłam, heh;)
A może to przez PMS;)

2 uwagi do wpisu “100 000 zł

  1. Fajny wpis. Ostatnia linijka mnie trochę zaszokowała a już mowie dlaczego.
    Ostatnimi czasy pracuje nad aplikacja, która nazywa się Project Management System w skrócie PMS. Dlatego moje skojarzenie było zupełnie inne od zamierzonego 🙂

    Swoją drogą należy mi się chyba urlop 😛

    Pozdrawiam

Skomentuj

